zondag 10 februari 2019

Nieuwe Veste, 1979-1980 klas 2 met Juffrouw Voezenek

1979-1980 klas 2 met Juffrouw Voezenek. Een paar van mijn klassenfoto's zijn een beetje modderig. Ik had mijn vriendjes en vriendinnetjes aan de muur van mijn zolderkamer gehangen. Maar met een sneeuwstorm met poedersneeuw ging het dak lekken. Op een ochtend werd ik wakker en trof jullie zo aan.šŸ˜² Rij 1 Marjolein van den Marjolein Van Den Heuvel, Agnes de Rooy, Anjuska Breddels-Nauta, Joyce Noppen, Patrick Chrispijn, Hoyte van Hoytema, Ivy Raeijmaekers Rij 2: Stephan Herbers, Eefje (Eef Peters) de Keijzer, Rodger van P (Popelen?), Cors van P?, Ko van N, Patrick van Delft, Ilse Franken, Nanja van der Lelie, Lian Voezenek Rij 3: Wim Dijkman, Casper de Bruin, Richard Hordijk, Marjolein Kranendonk, Yvette Cooijman, Angela v , Edo L, Gert-Jan Weidema, Anja Henseler




Geen opmerkingen: