woensdag 8 mei 2013

Women on Wheels

Wie is die vrouw op wielen?
 
Dit blogje is tevens het antwoord op een raadseltje dat ik ooit heb voorgelegd.
 
Gelukkig voor ons allen, zit de vrouw niet achter het stuur.
Want vrouwen achter het stuur, geeft bloed aan de muur.
 
Dat heb ik van mijn leraar Frans geleerd, en voor altijd in mijn oren geknoopt.
 
Wat misschien wel vervelend is voor de chauffeur, is dat de dame in kwestie, gaat zingen.
Het lijkt mij persoonlijk erg lastig, wanneer je moet autorijden.
 
Kun je op de foto al zien over wie ik het heb?
 
 
 


 
Het is......
 
Op weg naar Klow:
 
Als bij een wonder heeft Kuifje de buiteling uit het vliegtuig naar Klow overleefd.
Hij zet zijn tocht naar de Syldavische hoofdstad verder langs de weg.
Eerst in een huifkar, vervolgens in een luxueuze auto, waarin de Italiaanse diva Bianca Castafiore en haar pianist Igor Wagner reeds hadden plaatsgenomen.
 
Uit: de Scepter van Ottokar: verschijningsjaar 1947: Pagina 27 Plaatje C2
 
 

Geen opmerkingen: